Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

sk

NOVINKY

arr319.07.2018 | Výrazné rozšíření sortimentu a rámů na míru  Konečně se nám podařilo spustit na webu nový konfigurátor rámů na obrazy – nemusíte tedy již... arr323.03.2018 | Hledáme nové posily do našeho týmu  Potřebujeme posílit administrativu, sklad a expedici zakázek, truhlárnu i rámárnu. Pokud hledáte...

KONTAKTY

DANTIK, s.r.o.
Pod Žvahovem 463/21b
Praha 5, 15400
tel: +420 251 682 118
dantik@dantik.cz
-------------------------------------------
stav objednávek | 251 682 118

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


Vše o nákupu » FAQ - Problémy s objednávkou
Problémy s objednávkou:

 

Chci sloučit objednávky:

Důvod: Například pokud jste si objednali nějaké rámy, a následně chcete nějaké další doobjednat, nebo si vyberete zboží ještě z dalších našich eshopů, je zbytečně abyste platili například 2x dopravu.

Odpověď: Jednoduše stačí napsat na mail dantik@dantik.cz čísla vašich objednávek, případně například že máte zakázku na webu zavesne-systemy.cz i na ramomat.cz či jiných a zakázky spojíme. Děláme to automaticky, pokud si všimneme, ale je možné že někdo něco přehlédne.

 

Stav zakázky:

Otázka: Nedostávám žádné informace o stavu naší zakázky.

Odpověď: Chyba je na naší straně, předěláváme systém, abyste byli informováni co nejvíce, to že jste ale nedostali žádný stav neznamená že se na ní nepracuje. Zakázka nám přijde mailem, jakmile jí odešlete. Vytiskneme jí a ihned na ní začneme pracovat. Stavy zakázek rozesíláme pak trošku hromadně v momentě, kdy se přihlásíme do administrace, někdy se může stát že dokonce zapomeneme. Na odstranění tohoto problému ale pracujeme.