Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

sk

NOVINKY

arr319.07.2018 | Výrazné rozšíření sortimentu a rámů na míru  Konečně se nám podařilo spustit na webu nový konfigurátor rámů na obrazy – nemusíte tedy již... arr323.03.2018 | Hledáme nové posily do našeho týmu  Potřebujeme posílit administrativu, sklad a expedici zakázek, truhlárnu i rámárnu. Pokud hledáte...

KONTAKTY

DANTIK, s.r.o.
Pod Žvahovem 463/21b
Praha 5, 15400
tel: +420 251 682 118
dantik@dantik.cz
-------------------------------------------
stav objednávek | 251 682 118

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


» FAQ - Problémy s platbou
Problémy s platbou

 

Otázka: Chci změnit způsob platby:

Důvod: Například pokud jste zvolili platba kartou, nebo přesměrování do banky a nepovedlo se Vám zaplatit

Odpověď: nejjednodušší je nám napsat přeposlat kopii objednávky, nebo alespoň napsat číslo objednávky na dantik@dantik.cz s tím, zda si přejete přepnout způsob platby na dobírku, nebo chcete poslat výzvu k platbě.

 

Nedostal jsem fakturu / dostal jsem jen dodací list:

Důvod: vraceli se nám zásilky, které již měli vystavené doklady, což nám dělalo problémy v účetnictví.

Odpověď: Systém Vám automaticky zašle fakturu mailem na adresu, kterou jste uvedli v objednávce jakmile nám budou peníze připsány na účet.

 

Proč není nikde uvedeno číslo konta?

Důvod: Jsme rádi, že nám chcete posílat peníze, nicméně pokud nám peníze pošlete bez správného variabilního symbolu velmi špatně se nám platba spárovává s vaší zakázkou. Pokud uvedete navíc čpatný variabilní szmbol, zaměstná ná to někdy i na desítky minut, když dohledáváme komu máme peníze připsat.

Odpověď: pokud jste zvolili nějaký způsob platby, kde je třeba platit na účet, pošleme vám během pár pracovních hodin výzvu k platbě, kde je uveden Variabilní symbol a číslo účtu. Číslo účtu u Fio banky a.s. je 5540302010/2010, nicméně platbu bez Variabilního symbolu nedoporučujeme. 

 

Serióznost při platbě předem:

Otázka: může se stát že bych uhradil zboží předem a nedostal ho?

Odpověď: Nikoliv, Jsme rodinná firma s cca 15 zaměstnanci 4 prodejnami a velkoobchodem, která podniká od roku 1989. Stojíme si za naší seriózností. Nikomu nic nedlužíme, chováme se slušně a korektně. Pokud zjistíme, že nám přišli peníze na účet neoprávněně, vracíme je zpět. Stejně tak pokud byste nebyli z nějakého důvodu spokojeni. Nestojí nám zato obohatit se o pár stovek či tisíc korun za cenu nějaké špatné recenze nebo nespokojenosti zákazníků.