S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
sk

NOVINKY

arr309-10-2017 | Záruka Dantik 3 rokyNašim výrobkům věříme, proto prodlužujeme záruku na veškerý sortiment zakoupený na našem webu... arr322.05.2017 | Přidali jsme rámy KielDo nabídky standardních rámů jsme přidali profil Kiel....

KONTAKTY

DANTIK, s.r.o.
Pod Žvahovem 463/21b
Praha 5, 15400
tel: +420 251 682 118
dantik@dantik.cz
-------------------------------------------
stav objednávek | 251 682 118

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 2 218,00 Kč
skladem
Naše cena 100,00 Kč
skladem

» FAQ - Problémy s kvalitou
Problémy s kvalitou

 

Euroklipy jsou poškrábané:

Problém: při rozbalování jsme zjistili, že plexisklo na euroklipech je poškrábané.

Odpověď: plexisklo na klipech je chráněno z obou stran krycí fólii, aby se nepoškrábalo, téměř není možné, aby se poškrábalo při výrobě. Proto prosíme zkontrolujte zda je krycí fólie stržena z obou stran. Pokud ano, napište nám na dantik@dantik.cz a pošleme vám nové plexi.  

 

Euroklip má uražený roh

Problém: při rozbalení euroklipu jsme zjistili, že je uražený rok

Odpověď: Může se stát, že přepravce při manipulaci s euroklipem nešikovne klepne o roh, čímž může dojít k odštípnutí roku. Prosím napište nám na dantik@dantik.cz a pošleme vám nové.

 

Euroklip je nekvalitní:

Problém: křivě uříznuté plexi, uražený roh, poškrábané plexi atd. Může se samozřejmě stát, že někdo něco přehlédne, nebo že se poškodí rám v krabičce, ve které je, ve skladu, nebo při přepravě.

Odpověď: Za kvalitou si stojíme, pokud nejste zcela spokojeni, vždy nám dejte vědět na dantik@dantik.cz nebo na telefon 251 682 118. Uznáváme prakticky veškeré reklamace a je pro nás důležité, abyste o nás mluvili jen v dobrém. Proto prosíme, než nám napíšete nějakou recenzi typu dostal jsem rám s uraženým rohem. Dejte nám šanci problém napravit a to i když za vadu nemůžeme.

 

Heureka a špatná recenze:

Problém: nastal nějaký problém píšete do Heureky.

Odpoveď: Všechny recenze čteme, reagujeme na ně a upravujeme dle nich systém.Jsme ale samozřejmě vděčni, pokud nám o případné nějaké „chybce“ dáte vědět na mail.

 

Heureka a dobrá recenze:

Problém: Pokud jste spokojeni, vyhověli jsme vám a chcete nám udělat radost, napište nám slovo dvě do hodnocení (neklikejte jen na dobrý / špatný)

Odpověď: Každý nespokojený zákazník napíše recenzi, dobrou recenzi napíše tak jeden za 100 spokojených. Přitom recenze vás velmi motivují a ve světě, kde je každý „naštvaný“ na každého už z principu nám velmi pomáhají. Zároveň nám umožnují dělat některé akce