Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

sk

NOVINKY

arr323.03.2018 | Hledáme nové posily do našeho týmu  Potřebujeme posílit administrativu, sklad a expedici zakázek, truhlárnu i rámárnu. Pokud hledáte... arr313.12.2017 | Dostupnost zboží před vánociAktuálně přijeté objednávky     služba / produkt / kategorie Pod Žvahovem Ostatní... arr306.12.2017 | Česká pošta a doručování před Vánocemi  Česká pošta nestíhá doručovat zásilky. Na objednaný balík čekají někteří i dva týdny.  Přes... arr309.10.2017 | Záruka Dantik 3 roky  Našim výrobkům věříme, proto prodlužujeme záruku na veškerý sortiment zakoupený na našem webu... arr322.05.2017 | Přidali jsme rámy Kiel  Do nabídky standardních rámů jsme přidali profil Kiel....

KONTAKTY

DANTIK, s.r.o.
Pod Žvahovem 463/21b
Praha 5, 15400
tel: +420 251 682 118
dantik@dantik.cz
-------------------------------------------
stav objednávek | 251 682 118

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 5,00 Kč
Naše cena 20,00 Kč
Naše cena 30,00 Kč

» Reference Heureka

Přidáno: 15.06.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

rychlý postup při dodání rozbitého skla

 

Přidáno: 28.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Reakce na můj požadavek byla rychlá, ale zboží došlo jiné. Místo 2m lanek dorazily 3m.

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,

To nás mrzí, skutečně jsme vám zaslali 4 x dražší 3 metry dlouhá lanka (1 kus stojí 225 Kč) za cenu levnějších dvoumetrových (1 kus stojí 150 kč). Za to se omlouváme.

Dohodli jsme se ale, že nám zašlete špatná lanka zpět a my vám zase pošleme vám správné + jako odškodnění vám dáme vám 50% slevu z celé zakázky.

Bohužel šlo o přehmátnutí ve skladu. Skladník dostal pokutu ale, moc nemůžeme udělat jiné systémové opatření. I tak věřím že se to nebude opakovat
 

Přidáno: 25.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

super

 

Vyjádření našeho obchodu

děkujeme
 

Přidáno: 21.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Rychle vyřízeno, plexisklo poškrábáno

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
Pokud se zdá plexi poškrábané, prosím zkontrolujte, zda jste při rozbalování sundala 3 krycí fólie. Jenda kryje celý euroklip, 2 jsou pak z každé strany plexiskla. Stává se často, že zákazníci vnitřní krycí fólie přehlédnou.
Pokud je přesto plexi poškrábané, odneste ho prosím zpět na prodejnu vinohradská, kde jste ho převzala, nebo nějakou jinou a samozřejmě vám dáme nové.
Určitě se ale prosím ozvěte přímo nám, abychom mohli problém vyřešit.
Hezký den
 

Přidáno: 20.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

perfektní komunikace i vstřícnost, díky

Pro:

cena
komunikace
vstřícnost

Vyjádření našeho obchodu

děkujeme
 

Přidáno: 17.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

sortiment
rychlost dodání
komunikace obchodu

 

Přidáno: 15.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlost
Sortiment
Ceny

Vyjádření našeho obchodu

děkujeme mnohokrát
 

Přidáno: 10.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

- výhodná cena

Pro:

výborná dostupnost MHD

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme
 

Přidáno: 08.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

rychlé
kvalitní zpracování

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme
 

Přidáno: 21.04.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Spolehlivost, vyrobeno přesně dle mého přání

 

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme mnohokrát
 
Hodnocení na Heurece

 

Chcete dát ostatním zákazníkům vědět, jak jste u nás byli spokojení a ve většině případů nám i pomoci získat zákazníky nové, prosíme vyplňte nám tento formulář, který by vám měl přijít od heuréky 10 dní od odeslání objednávky k nám.

Nejdůležitější pole jsou pak označená modře, pokud vyplníte formulář, započítají se vaše hlasy do statistiky.

Pokud vyplníte modré textové pole, zobrazí se také na heuréce a našem webu. Všechny hodnocení čteme a v případě né zcela pozitivních se i poučit a chyby opravit.

Samozřejmě pokud jste nespokojení, budeme raději, když nám o vaší špatné zkušenosti dáte vědět dřív, než nám napíšete zápornou recenzi, abychom mohli naší chybu napravit.

 

 Hodnocení Heureka 1

 

 

Pokud jednu z variant zaškrtnete, zobrazí se druhá a důležitější část formuláře:

 

Hodnocení Heureka 2

Hodnocení Heureka 3