S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
sk

NOVINKY

arr306.12.2017 | Česká pošta a doručování před VánocemiČeská pošta nestíhá doručovat zásilky. Na objednaný balík čekají někteří i dva týdny.  Přes... arr309.10.2017 | Záruka Dantik 3 rokyNašim výrobkům věříme, proto prodlužujeme záruku na veškerý sortiment zakoupený na našem webu... arr322.05.2017 | Přidali jsme rámy KielDo nabídky standardních rámů jsme přidali profil Kiel....

KONTAKTY

DANTIK, s.r.o.
Pod Žvahovem 463/21b
Praha 5, 15400
tel: +420 251 682 118
dantik@dantik.cz
-------------------------------------------
stav objednávek | 251 682 118

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


» Reference Heureka

Přidáno: 06.12.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Závěsný systém ClickRail je skvělý. Jen z webu není úplně jednoduché pochopit, k čemu slouží některé konstrukční prvky. Objednala jsem vše, co jsme myslela, že budu potřebovat včetně rohových prvků. Velmi příjemně mne překvapilo, že mi při balení zakázky zavolal pán z distribuce a ověřoval, zda má rohový prvek do zakázky zahrnout. Probral se mnou, jak se používá, a nakonec jsem tento prvek odřekla. Při montaži se ukázalo, že tento prvek by pro nás byl skutečně úplně zbytečný. Líbí se mi takto zodpovědný přístup k zákazníkovi.
Je mi líto, že jsem neobjednala nějaké náhradní kameny, protože na 1 lištu nám nezbyly. Určitě je ještě doobjenám.

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,

Děkujeme a vážíme si takto podrobné recenze.

Pokud vám chybí nějaké kameny, máme jich tu navíc asi 4000 stále skladem :) Stát se to může, kameny počítáme zhruba po 40 cm, což je pro nosnost systému 15kg/m, pokud se dávají blíže k sobě, nosnost se zvyšuje třeba na 30kg/m. Nějaký kamen taky může padnout na spojení setů.
 

Přidáno: 04.12.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlé dodání, cenově bezkonkurenční

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme, primárně se soustředíme na kvalitu a servis, ale je dobré vědět, že i cenově si nestojíme špatně .
 

Přidáno: 04.12.2017

Monika

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Měli na skladě i běžné DIN rozměry, které normálně v obchodech nemívají. Paní na lince byla milá a velmi vstřícná co se týče rychlost objednávky.

Pro:

Vstřícnost
výborná komunikace

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme mnohokrát, kolegyni budu informovat, bude mít radost, nyní před vánocemi kdy každému tečou nervy je dobré toto slyšet
 

Přidáno: 04.12.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Jednoduchá a přesná domluva objednávky.

 

Vyjádření našeho obchodu

děkujeme
 

Přidáno: 04.12.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

velký výběr různých rozměrů a materiálů rámů

Proti:

málo náhledových fotografií produktů

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
děkujeme za připomínku, na fotkách se pokusíme zapracovat.
hezký den
 

Přidáno: 29.11.2017

Zuzana

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Velmi ochotný personál

Proti:

Poškozené zboží

Vyjádření našeho obchodu

Velice nás mrzí, že nejste zcela spokojena. Pokud by jste nás o problému informovala, kolegové na prodejně (nebo v naší centrále) by Vám jistě vyhověli k Vaší spokojenosti, na níž nám velmi záleží. Prosím, kontaktujte nás, nejsme schopni se vám dovolat. Rádi bychom zjistili, kde se vlastně stal problém a situaci napravili k oboustranné spokojenosti.
 

Přidáno: 25.11.2017

dana

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

spolehlivý obchod

 

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme
 

Přidáno: 20.11.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

rychle vyřízeno, přehledný e-shop

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za recenzi
 

Přidáno: 18.11.2017

Tt

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Kvůli drahému poštovnému jsem zvolila osobní vyzvednutí, trochu jsem nestíhala do zavíračky, paní mimu po telefonu ochotně poradila, jak se k nim dostanu a ještě na mě chvilku počkali po zavíračce

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
máme poštovné od 85 kč (Česká Pošta) některé křehčí věci pak posíláme dražším Toptransem. Osobní odběr ale má jistě své výhody jak v ceně, tak i neporušenosti zboží.
 

Přidáno: 17.11.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

solidní ceny

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme
 
Hodnocení na Heurece

 

Chcete dát ostatním zákazníkům vědět, jak jste u nás byli spokojení a ve většině případů nám i pomoci získat zákazníky nové, prosíme vyplňte nám tento formulář, který by vám měl přijít od heuréky 10 dní od odeslání objednávky k nám.

Nejdůležitější pole jsou pak označená modře, pokud vyplníte formulář, započítají se vaše hlasy do statistiky.

Pokud vyplníte modré textové pole, zobrazí se také na heuréce a našem webu. Všechny hodnocení čteme a v případě né zcela pozitivních se i poučit a chyby opravit.

Samozřejmě pokud jste nespokojení, budeme raději, když nám o vaší špatné zkušenosti dáte vědět dřív, než nám napíšete zápornou recenzi, abychom mohli naší chybu napravit.

 

 Hodnocení Heureka 1

 

 

Pokud jednu z variant zaškrtnete, zobrazí se druhá a důležitější část formuláře:

 

Hodnocení Heureka 2

Hodnocení Heureka 3