Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
05.05.2021
PRODEJNY OTEVÍRÁME v pondělí, 10.5.2021!
Opět se těšíme na naše zákazníky od 10.5.2021 na našich prodejnách FLÓRA Prodejna Flóra (dantik.cz), HRADČANSKÁ Prodejna Hradčanská (dantik.cz) nebo v... číst celé
18.03.2021
Jarní soutěž pro malé umělce
  JARNÍ SOUTĚŽ pro malé umělce   Vyhrajte profesionální zarámování obrázků Vašich dětí, tak aby se cítily jako opravdoví umělci :-) Kreativitě se ... číst celé
23.12.2020
26.01.2020 | E-shop funguje, prodejny pouze pro vydávání zakázek
Dle nařízení vlády máme prodejny nyní uzavřené. Prodejny se otevřou ihned jak nám to aktuální opatření umožní.  E-shopové zakázky přijímáme a poté ex... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. FAQ - Problémy s kvalitou
Problémy s kvalitou

 

Euroklipy jsou poškrábané:

Problém: při rozbalování jsme zjistili, že plexisklo na euroklipech je poškrábané.

Odpověď: plexisklo na klipech je chráněno z obou stran krycí fólii, aby se nepoškrábalo, téměř není možné, aby se poškrábalo při výrobě. Proto prosíme zkontrolujte zda je krycí fólie stržena z obou stran. Pokud ano, napište nám na dantik@dantik.cz a pošleme vám nové plexi.  

 

Euroklip má uražený roh

Problém: při rozbalení euroklipu jsme zjistili, že je uražený rok

Odpověď: Může se stát, že přepravce při manipulaci s euroklipem nešikovne klepne o roh, čímž může dojít k odštípnutí roku. Prosím napište nám na dantik@dantik.cz a pošleme vám nové.

 

Euroklip je nekvalitní:

Problém: křivě uříznuté plexi, uražený roh, poškrábané plexi atd. Může se samozřejmě stát, že někdo něco přehlédne, nebo že se poškodí rám v krabičce, ve které je, ve skladu, nebo při přepravě.

Odpověď: Za kvalitou si stojíme, pokud nejste zcela spokojeni, vždy nám dejte vědět na dantik@dantik.cz nebo na telefon 251 682 118. Uznáváme prakticky veškeré reklamace a je pro nás důležité, abyste o nás mluvili jen v dobrém. Proto prosíme, než nám napíšete nějakou recenzi typu dostal jsem rám s uraženým rohem. Dejte nám šanci problém napravit a to i když za vadu nemůžeme.

 

Heureka a špatná recenze:

Problém: nastal nějaký problém píšete do Heureky.

Odpoveď: Všechny recenze čteme, reagujeme na ně a upravujeme dle nich systém.Jsme ale samozřejmě vděčni, pokud nám o případné nějaké „chybce“ dáte vědět na mail.

 

Heureka a dobrá recenze:

Problém: Pokud jste spokojeni, vyhověli jsme vám a chcete nám udělat radost, napište nám slovo dvě do hodnocení (neklikejte jen na dobrý / špatný)

Odpověď: Každý nespokojený zákazník napíše recenzi, dobrou recenzi napíše tak jeden za 100 spokojených. Přitom recenze vás velmi motivují a ve světě, kde je každý „naštvaný“ na každého už z principu nám velmi pomáhají. Zároveň nám umožnují dělat některé akce

 

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 680 209 / e-mail: dantik@dantik.cz / IČ: 63075652

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

DANTIK, s.r.o.
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.