- Úvod
- Vše o nákupu
- FAQ - Problémy s kvalitou
Euroklipy jsou poškrábané:
Problém: při rozbalování jsme zjistili, že plexisklo na euroklipech je poškrábané.
Odpověď: plexisklo na klipech je chráněno z obou stran krycí fólii, aby se nepoškrábalo, téměř není možné, aby se poškrábalo při výrobě. Proto prosíme zkontrolujte zda je krycí fólie stržena z obou stran. Pokud ano, napište nám na eshop@dantik.cz a my vám pošleme nové plexi.
Euroklip má uražený roh
Problém: při rozbalení euroklipu jsme zjistili, že je uražený roh.
Odpověď: Může se stát, že přepravce při manipulaci s euroklipem nešikovně klepne o roh, čímž může dojít k odštípnutí rohu. Prosím napište nám na eshop@dantik.cz a my vám pošleme nový euroklip.
Euroklip je nekvalitní:
Problém: křivě uříznuté plexi, uražený roh, poškrábané plexi atd. Může se samozřejmě stát, že někdo něco přehlédne, nebo že se poškodí rám v krabičce, ve které je, ve skladu, nebo při přepravě.
Odpověď: Za kvalitou si stojíme, pokud nejste zcela spokojeni, vždy nám dejte vědět na eshop@dantik.cz nebo na telefon 251 680 209. Uznáváme prakticky veškeré reklamace a je pro nás důležité, abyste o nás mluvili jen v dobrém. Proto prosíme, než nám napíšete nějakou recenzi typu dostal jsem rám s uraženým rohem. Dejte nám šanci problém napravit a to i když za vadu nemůžeme.
Heureka a špatná recenze:
Problém: nastal nějaký problém píšete do Heureky.
Odpoveď: Všechny recenze čteme, reagujeme na ně a upravujeme dle nich systém. Jsme ale samozřejmě vděční, pokud nám o případné nějaké „chybce“ dáte vědět na mail.
Heureka a dobrá recenze:
Problém: Pokud jste spokojeni, vyhověli jsme vám a chcete nám udělat radost, napište nám pár slov do hodnocení (neklikejte jen na dobrý / špatný)
Odpověď: Každý nespokojený zákazník napíše recenzi, dobrou recenzi napíše tak jeden ze 100 spokojených. Přitom recenze vás velmi motivují a ve světě, kde je každý „naštvaný“ na každého už z principu nám velmi pomáhají. Zároveň nám umožnují dělat některé akce.