Zkuste si sestavit rámeček s paspartou a vizualizací
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
11.04.2022
EXPEDICE euroklipů na míru VELIKONOCE 2022
Objednávky na euroklipy na míru přijaté od pátku 8.4. do čtvrtka 14.4. do 10:00 budou z důvodu nadcházejících státních svátků připraveny k distribuci ... číst celé
04.04.2022
pobočka HRADČANSKÁ - PORUCHA TELEFONU - VYŘEŠENO!!!!
JIŽ VYŘEŠENO! TELEFON FUNGUJE :-)  Na pobočku DANTIK Hradčanská se nyní nelze dovolat. Technickou závadu řešíme. V urgentním případě můžete pobočku H... číst celé
09.03.2022
Výpadek rámomatu a konfigurátorů
Vážení zákazníci,   v momentální době se potýkáme s výpadkem rámomatu a konfigurátorů na rámy a euroklipy na míru. Pro jejich objednání využijte pr... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Odebírejte newsletter a mějte přehled

Nechcete přijít o nové zajímavé nabídky a kampaně?

Nebo nové tipy, rady a nápady

Přihlašte se do našeho newsletteru

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. FAQ - Problémy s kvalitou
Problémy s kvalitou

 

Euroklipy jsou poškrábané:

Problém: při rozbalování jsme zjistili, že plexisklo na euroklipech je poškrábané.

Odpověď: plexisklo na klipech je chráněno z obou stran krycí fólii, aby se nepoškrábalo, téměř není možné, aby se poškrábalo při výrobě. Proto prosíme zkontrolujte zda je krycí fólie stržena z obou stran. Pokud ano, napište nám na dantik@dantik.cz a pošleme vám nové plexi.  

 

Euroklip má uražený roh

Problém: při rozbalení euroklipu jsme zjistili, že je uražený rok

Odpověď: Může se stát, že přepravce při manipulaci s euroklipem nešikovne klepne o roh, čímž může dojít k odštípnutí roku. Prosím napište nám na dantik@dantik.cz a pošleme vám nové.

 

Euroklip je nekvalitní:

Problém: křivě uříznuté plexi, uražený roh, poškrábané plexi atd. Může se samozřejmě stát, že někdo něco přehlédne, nebo že se poškodí rám v krabičce, ve které je, ve skladu, nebo při přepravě.

Odpověď: Za kvalitou si stojíme, pokud nejste zcela spokojeni, vždy nám dejte vědět na dantik@dantik.cz nebo na telefon 251 682 118. Uznáváme prakticky veškeré reklamace a je pro nás důležité, abyste o nás mluvili jen v dobrém. Proto prosíme, než nám napíšete nějakou recenzi typu dostal jsem rám s uraženým rohem. Dejte nám šanci problém napravit a to i když za vadu nemůžeme.

 

Heureka a špatná recenze:

Problém: nastal nějaký problém píšete do Heureky.

Odpoveď: Všechny recenze čteme, reagujeme na ně a upravujeme dle nich systém.Jsme ale samozřejmě vděčni, pokud nám o případné nějaké „chybce“ dáte vědět na mail.

 

Heureka a dobrá recenze:

Problém: Pokud jste spokojeni, vyhověli jsme vám a chcete nám udělat radost, napište nám slovo dvě do hodnocení (neklikejte jen na dobrý / špatný)

Odpověď: Každý nespokojený zákazník napíše recenzi, dobrou recenzi napíše tak jeden za 100 spokojených. Přitom recenze vás velmi motivují a ve světě, kde je každý „naštvaný“ na každého už z principu nám velmi pomáhají. Zároveň nám umožnují dělat některé akce

 

Odebírejte newsletter a mějte přehled
Rady, tipy, nápady, kampaně

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 680 209 / e-mail: dantik@dantik.cz / IČ: 63075652

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

DANTIK, s.r.o.