VYZKOUŠEJTE ZDARMA VIZUALIZACI RÁMŮ

Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
24.01.2023
VOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA v Dantiku
Chcete pracovat v rámování DANTIK? ZDE najdete seznam volných pracovních míst     číst celé
22.12.2022
2022-12-22 | Krásné Vánoce a šťastný nový rok!
Vážení zákazníci,   rok je téměř u konce a my jsme rádi, že jste ho strávili s námi. Jen díky Vám jsme mohli vyrobit tisíce rámů, rozšířit kolekci ... číst celé
23.12.2022
2022-12-23 AKTUÁLNÍ TERMÍNY EXPEDICE ZBOŽÍ
24.12.2022 – 3.1.2023 jsou naše provozovny uzavřeny z důvodu celofiremní dovolené Poslední expedice zboží 23.12.2022, po Novém roce od 4.1.2023 budem... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. FAQ - Problémy s kvalitou
Problémy s kvalitou

 

Euroklipy jsou poškrábané:

Problém: při rozbalování jsme zjistili, že plexisklo na euroklipech je poškrábané.

Odpověď: plexisklo na klipech je chráněno z obou stran krycí fólii, aby se nepoškrábalo, téměř není možné, aby se poškrábalo při výrobě. Proto prosíme zkontrolujte zda je krycí fólie stržena z obou stran. Pokud ano, napište nám na eshop@dantik.cz a my vám pošleme nové plexi.  

 

Euroklip má uražený roh

Problém: při rozbalení euroklipu jsme zjistili, že je uražený roh.

Odpověď: Může se stát, že přepravce při manipulaci s euroklipem nešikovně klepne o roh, čímž může dojít k odštípnutí rohu. Prosím napište nám na eshop@dantik.cz a my vám pošleme nový euroklip.

 

Euroklip je nekvalitní:

Problém: křivě uříznuté plexi, uražený roh, poškrábané plexi atd. Může se samozřejmě stát, že někdo něco přehlédne, nebo že se poškodí rám v krabičce, ve které je, ve skladu, nebo při přepravě.

Odpověď: Za kvalitou si stojíme, pokud nejste zcela spokojeni, vždy nám dejte vědět na eshop@dantik.cz nebo na telefon 251 680 209. Uznáváme prakticky veškeré reklamace a je pro nás důležité, abyste o nás mluvili jen v dobrém. Proto prosíme, než nám napíšete nějakou recenzi typu dostal jsem rám s uraženým rohem. Dejte nám šanci problém napravit a to i když za vadu nemůžeme.

 

Heureka a špatná recenze:

Problém: nastal nějaký problém píšete do Heureky.

Odpoveď: Všechny recenze čteme, reagujeme na ně a upravujeme dle nich systém. Jsme ale samozřejmě vděční, pokud nám o případné nějaké „chybce“ dáte vědět na mail.

 

Heureka a dobrá recenze:

Problém: Pokud jste spokojeni, vyhověli jsme vám a chcete nám udělat radost, napište nám pár slov do hodnocení (neklikejte jen na dobrý / špatný)

Odpověď: Každý nespokojený zákazník napíše recenzi, dobrou recenzi napíše tak jeden ze 100 spokojených. Přitom recenze vás velmi motivují a ve světě, kde je každý „naštvaný“ na každého už z principu nám velmi pomáhají. Zároveň nám umožnují dělat některé akce.

 

Odebírejte newsletter a mějte přehled
Rady, tipy, nápady, kampaně

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 680 209 / e-mail: eshop@dantik.cz / IČ: 63075652

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

    

 

 Dantik.cz na FAVI.cz

 

DANTIK, s.r.o.