VIZUALIZACE RÁMU NA MÍRU (NOVINKA)

Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
11.07.2022
První rok po přestěhování
Je to tady! Ani jsme se nenadáli a už můžeme slavit první rok v naší nové hale v ulici Drahoňovského v pražských Řepích.   Přestěhovali jsme se z le... číst celé
01.07.2022
TERMINÁL OPĚT FUNGUJE!!!! Prodejna Řepy - DOČASNĚ NELZE PLATIT KARTOU
POZOR: Z  technických důvodů nelze do odvolání platit na prodejně Řepy platební kartou, pouze v hotovosti.  Omlouváme se za případné komplikace.  číst celé
24.06.2022
EUROKLIPY NA MÍRU - DISTRIBUCE POSUNUTA NA 12.7.2022
Objednávky euroklipů na míru přijaté v období od pátku 24.6. po 10:00 do pátku 8.7. do 10:00 budou z důvodu státních svátků 5. - 6. 7. připraveny k di... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Odebírejte newsletter a mějte přehled

Nechcete přijít o nové zajímavé nabídky a kampaně?

Nebo nové tipy, rady a nápady

Přihlašte se do našeho newsletteru

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. FAQ - Problémy s kvalitou
Problémy s kvalitou

 

Euroklipy jsou poškrábané:

Problém: při rozbalování jsme zjistili, že plexisklo na euroklipech je poškrábané.

Odpověď: plexisklo na klipech je chráněno z obou stran krycí fólii, aby se nepoškrábalo, téměř není možné, aby se poškrábalo při výrobě. Proto prosíme zkontrolujte zda je krycí fólie stržena z obou stran. Pokud ano, napište nám na eshop@dantik.cz a my vám pošleme nové plexi.  

 

Euroklip má uražený roh

Problém: při rozbalení euroklipu jsme zjistili, že je uražený roh.

Odpověď: Může se stát, že přepravce při manipulaci s euroklipem nešikovně klepne o roh, čímž může dojít k odštípnutí rohu. Prosím napište nám na eshop@dantik.cz a my vám pošleme nový euroklip.

 

Euroklip je nekvalitní:

Problém: křivě uříznuté plexi, uražený roh, poškrábané plexi atd. Může se samozřejmě stát, že někdo něco přehlédne, nebo že se poškodí rám v krabičce, ve které je, ve skladu, nebo při přepravě.

Odpověď: Za kvalitou si stojíme, pokud nejste zcela spokojeni, vždy nám dejte vědět na eshop@dantik.cz nebo na telefon 251 680 209. Uznáváme prakticky veškeré reklamace a je pro nás důležité, abyste o nás mluvili jen v dobrém. Proto prosíme, než nám napíšete nějakou recenzi typu dostal jsem rám s uraženým rohem. Dejte nám šanci problém napravit a to i když za vadu nemůžeme.

 

Heureka a špatná recenze:

Problém: nastal nějaký problém píšete do Heureky.

Odpoveď: Všechny recenze čteme, reagujeme na ně a upravujeme dle nich systém. Jsme ale samozřejmě vděční, pokud nám o případné nějaké „chybce“ dáte vědět na mail.

 

Heureka a dobrá recenze:

Problém: Pokud jste spokojeni, vyhověli jsme vám a chcete nám udělat radost, napište nám pár slov do hodnocení (neklikejte jen na dobrý / špatný)

Odpověď: Každý nespokojený zákazník napíše recenzi, dobrou recenzi napíše tak jeden ze 100 spokojených. Přitom recenze vás velmi motivují a ve světě, kde je každý „naštvaný“ na každého už z principu nám velmi pomáhají. Zároveň nám umožnují dělat některé akce.

 

Odebírejte newsletter a mějte přehled
Rady, tipy, nápady, kampaně

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 680 209 / e-mail: eshop@dantik.cz / IČ: 63075652

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

    

 

DANTIK, s.r.o.