Novinky
18.12.2019
18.12.2019 | Aktuální dodací lhůty
  Předpokládané vyřízení vaší objednávky  prosím berte s rezervou tato stránka nahrazuje veškeré termíny psané přímo u zboží eshop je uzavřen, zač... číst celé
28.11.2019
03.12.2019 | PRODEJNÍ DOBA VÁNOCE 2019
PRODEJNÍ DOBA  VÁNOCE 2019 V našich prodejnách FLORA a HRADČANSKÁ pro Vás máme otevřeno v průběhu Adventu i v sobotu!   sobota 30. 11.    ... číst celé
23.03.2018
23.03.2018 | Hledáme nové posily do našeho týmu
  Potřebujeme posílit administrativu, sklad a expedici zakázek, truhlárnu i rámárnu. Pokud hledáte zajímavou práci s nádechem umění, pokračujte zde. číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. FAQ - Problémy s kvalitou
Problémy s kvalitou

 

Euroklipy jsou poškrábané:

Problém: při rozbalování jsme zjistili, že plexisklo na euroklipech je poškrábané.

Odpověď: plexisklo na klipech je chráněno z obou stran krycí fólii, aby se nepoškrábalo, téměř není možné, aby se poškrábalo při výrobě. Proto prosíme zkontrolujte zda je krycí fólie stržena z obou stran. Pokud ano, napište nám na dantik@dantik.cz a pošleme vám nové plexi.  

 

Euroklip má uražený roh

Problém: při rozbalení euroklipu jsme zjistili, že je uražený rok

Odpověď: Může se stát, že přepravce při manipulaci s euroklipem nešikovne klepne o roh, čímž může dojít k odštípnutí roku. Prosím napište nám na dantik@dantik.cz a pošleme vám nové.

 

Euroklip je nekvalitní:

Problém: křivě uříznuté plexi, uražený roh, poškrábané plexi atd. Může se samozřejmě stát, že někdo něco přehlédne, nebo že se poškodí rám v krabičce, ve které je, ve skladu, nebo při přepravě.

Odpověď: Za kvalitou si stojíme, pokud nejste zcela spokojeni, vždy nám dejte vědět na dantik@dantik.cz nebo na telefon 251 682 118. Uznáváme prakticky veškeré reklamace a je pro nás důležité, abyste o nás mluvili jen v dobrém. Proto prosíme, než nám napíšete nějakou recenzi typu dostal jsem rám s uraženým rohem. Dejte nám šanci problém napravit a to i když za vadu nemůžeme.

 

Heureka a špatná recenze:

Problém: nastal nějaký problém píšete do Heureky.

Odpoveď: Všechny recenze čteme, reagujeme na ně a upravujeme dle nich systém.Jsme ale samozřejmě vděčni, pokud nám o případné nějaké „chybce“ dáte vědět na mail.

 

Heureka a dobrá recenze:

Problém: Pokud jste spokojeni, vyhověli jsme vám a chcete nám udělat radost, napište nám slovo dvě do hodnocení (neklikejte jen na dobrý / špatný)

Odpověď: Každý nespokojený zákazník napíše recenzi, dobrou recenzi napíše tak jeden za 100 spokojených. Přitom recenze vás velmi motivují a ve světě, kde je každý „naštvaný“ na každého už z principu nám velmi pomáhají. Zároveň nám umožnují dělat některé akce

 

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 682 118 / e-mail: dantik@dantik.cz / IČ: 63075652

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.