Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
23.12.2020
26.01.2020 | E-shop funguje, prodejny pouze pro vydávání zakázek
Dle nařízení vlády máme prodejny nyní uzavřené. Prodejny se otevřou ihned jak nám to aktuální opatření umožní.  E-shopové zakázky přijímáme a poté ex... číst celé
05.12.2020
16.12.2020 | Dostupnost zboží Vánoce
Předpokládané vyřízení vaší objednávky  tato stránka nahrazuje veškeré termíny psané přímo u zboží Aktualizace 22.12.2020 ESHOP služba / pro... číst celé
01.12.2020
Prodejny znovu OTEVŘENY od 3.12.2020 !
Vážení zákazníci,  naše prodejny se pro Vás znovu OTEVŘOU ve čtvrtek, 3.12.2020. Aktuální otevírací dobu najdete zde https://www.dantik.cz/kontakty ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. FAQ - Problémy s platbou
Problémy s platbou

 

Otázka: Chci změnit způsob platby:

Důvod: Například pokud jste zvolili platba kartou, nebo přesměrování do banky a nepovedlo se Vám zaplatit

Odpověď: nejjednodušší je nám napsat přeposlat kopii objednávky, nebo alespoň napsat číslo objednávky na eshop@dantik.cz s tím, zda si přejete přepnout způsob platby na dobírku, nebo chcete poslat výzvu k platbě.

 

Nedostal jsem fakturu / dostal jsem jen dodací list:

Důvod: vraceli se nám zásilky, které již měli vystavené doklady, což nám dělalo problémy v účetnictví.

Odpověď: Systém Vám automaticky zašle fakturu mailem na adresu, kterou jste uvedli v objednávce jakmile nám budou peníze připsány na účet.

 

Proč není nikde uvedeno číslo konta?

Důvod: Jsme rádi, že nám chcete posílat peníze, nicméně pokud nám peníze pošlete bez správného variabilního symbolu velmi špatně se nám platba spárovává s vaší zakázkou. Pokud uvedete navíc čpatný variabilní szmbol, zaměstná ná to někdy i na desítky minut, když dohledáváme komu máme peníze připsat.

Odpověď: pokud jste zvolili nějaký způsob platby, kde je třeba platit na účet, pošleme vám během pár pracovních hodin výzvu k platbě, kde je uveden Variabilní symbol a číslo účtu. Číslo účtu u Fio banky a.s. je 5540302010/2010, nicméně platbu bez Variabilního symbolu nedoporučujeme. 

 

Serióznost při platbě předem:

Otázka: může se stát že bych uhradil zboží předem a nedostal ho?

Odpověď: Nikoliv, Jsme rodinná firma s cca 15 zaměstnanci 4 prodejnami a velkoobchodem, která podniká od roku 1989. Stojíme si za naší seriózností. Nikomu nic nedlužíme, chováme se slušně a korektně. Pokud zjistíme, že nám přišli peníze na účet neoprávněně, vracíme je zpět. Stejně tak pokud byste nebyli z nějakého důvodu spokojeni. Nestojí nám zato obohatit se o pár stovek či tisíc korun za cenu nějaké špatné recenze nebo nespokojenosti zákazníků.

 

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 680 209 / e-mail: dantik@dantik.cz / IČ: 63075652

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.