Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
05.05.2021
PRODEJNY OTEVÍRÁME v pondělí, 10.5.2021!
Opět se těšíme na naše zákazníky od 10.5.2021 na našich prodejnách FLÓRA Prodejna Flóra (dantik.cz), HRADČANSKÁ Prodejna Hradčanská (dantik.cz) nebo v... číst celé
18.03.2021
Jarní soutěž pro malé umělce
  JARNÍ SOUTĚŽ pro malé umělce   Vyhrajte profesionální zarámování obrázků Vašich dětí, tak aby se cítily jako opravdoví umělci :-) Kreativitě se ... číst celé
23.12.2020
26.01.2020 | E-shop funguje, prodejny pouze pro vydávání zakázek
Dle nařízení vlády máme prodejny nyní uzavřené. Prodejny se otevřou ihned jak nám to aktuální opatření umožní.  E-shopové zakázky přijímáme a poté ex... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. FAQ - Problémy s platbou
Problémy s platbou

 

Otázka: Chci změnit způsob platby:

Důvod: Například pokud jste zvolili platba kartou, nebo přesměrování do banky a nepovedlo se Vám zaplatit

Odpověď: nejjednodušší je nám napsat přeposlat kopii objednávky, nebo alespoň napsat číslo objednávky na eshop@dantik.cz s tím, zda si přejete přepnout způsob platby na dobírku, nebo chcete poslat výzvu k platbě.

 

Nedostal jsem fakturu / dostal jsem jen dodací list:

Důvod: vraceli se nám zásilky, které již měli vystavené doklady, což nám dělalo problémy v účetnictví.

Odpověď: Systém Vám automaticky zašle fakturu mailem na adresu, kterou jste uvedli v objednávce jakmile nám budou peníze připsány na účet.

 

Proč není nikde uvedeno číslo konta?

Důvod: Jsme rádi, že nám chcete posílat peníze, nicméně pokud nám peníze pošlete bez správného variabilního symbolu velmi špatně se nám platba spárovává s vaší zakázkou. Pokud uvedete navíc čpatný variabilní szmbol, zaměstná ná to někdy i na desítky minut, když dohledáváme komu máme peníze připsat.

Odpověď: pokud jste zvolili nějaký způsob platby, kde je třeba platit na účet, pošleme vám během pár pracovních hodin výzvu k platbě, kde je uveden Variabilní symbol a číslo účtu. Číslo účtu u Fio banky a.s. je 5540302010/2010, nicméně platbu bez Variabilního symbolu nedoporučujeme. 

 

Serióznost při platbě předem:

Otázka: může se stát že bych uhradil zboží předem a nedostal ho?

Odpověď: Nikoliv, Jsme rodinná firma s cca 15 zaměstnanci 4 prodejnami a velkoobchodem, která podniká od roku 1989. Stojíme si za naší seriózností. Nikomu nic nedlužíme, chováme se slušně a korektně. Pokud zjistíme, že nám přišli peníze na účet neoprávněně, vracíme je zpět. Stejně tak pokud byste nebyli z nějakého důvodu spokojeni. Nestojí nám zato obohatit se o pár stovek či tisíc korun za cenu nějaké špatné recenze nebo nespokojenosti zákazníků.

 

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 680 209 / e-mail: dantik@dantik.cz / IČ: 63075652

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

DANTIK, s.r.o.
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.