- Úvod
- Vše o nákupu
- FAQ - Problémy s platbou
Otázka: Chci změnit způsob platby:
Důvod: Například pokud jste zvolili platba kartou, nebo přesměrování do banky a nepovedlo se Vám zaplatit
Odpověď: nejjednodušší je nám napsat, přeposlat kopii objednávky, nebo alespoň napsat číslo objednávky na eshop@dantik.cz s tím, zda si přejete přepnout způsob platby na dobírku, nebo chcete poslat výzvu k platbě.
Nedostal jsem fakturu / dostal jsem jen dodací list:
Důvod: Vracely se nám zásilky, které již měly vystavené doklady, což nám dělalo problémy v účetnictví.
Odpověď: Systém Vám automaticky zašle fakturu mailem na adresu, kterou jste uvedli v objednávce jakmile nám budou peníze připsány na účet.
Proč není nikde uvedeno číslo konta?
Důvod: Jsme rádi, že nám chcete posílat peníze, nicméně pokud nám peníze pošlete bez správného variabilního symbolu velmi špatně se nám platba spárovává s vaší zakázkou. Pokud uvedete navíc špatný variabilní symbol, zaměstná nás to někdy i na desítky minut, když dohledáváme komu máme peníze připsat.
Odpověď: pokud jste zvolili nějaký způsob platby, kde je třeba platit na účet, pošleme vám během pár pracovních hodin výzvu k platbě, kde je uveden Variabilní symbol a číslo účtu. Číslo účtu u Fio banky a.s. je 5540302010/2010, nicméně platbu bez Variabilního symbolu nedoporučujeme.
Serióznost při platbě předem:
Otázka: může se stát že bych uhradil zboží předem a nedostal ho?
Odpověď: Nikoliv, jsme rodinná firma s cca 15 zaměstnanci, 3 prodejnami a velkoobchodem, která podniká od roku 1989. Stojíme si za naší seriózností. Nikomu nic nedlužíme, chováme se slušně a korektně. Pokud zjistíme, že nám přišly peníze na účet neoprávněně, vracíme je zpět. Stejně tak pokud byste nebyli z nějakého důvodu spokojeni. Nestojí nám za to obohatit se o pár stovek či tisíc korun za cenu nějaké špatné recenze nebo nespokojenosti zákazníků.