VIZUALIZACE RÁMU NA MÍRU (NOVINKA)

Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
11.07.2022
První rok po přestěhování
Je to tady! Ani jsme se nenadáli a už můžeme slavit první rok v naší nové hale v ulici Drahoňovského v pražských Řepích.   Přestěhovali jsme se z le... číst celé
01.07.2022
TERMINÁL OPĚT FUNGUJE!!!! Prodejna Řepy - DOČASNĚ NELZE PLATIT KARTOU
POZOR: Z  technických důvodů nelze do odvolání platit na prodejně Řepy platební kartou, pouze v hotovosti.  Omlouváme se za případné komplikace.  číst celé
24.06.2022
EUROKLIPY NA MÍRU - DISTRIBUCE POSUNUTA NA 12.7.2022
Objednávky euroklipů na míru přijaté v období od pátku 24.6. po 10:00 do pátku 8.7. do 10:00 budou z důvodu státních svátků 5. - 6. 7. připraveny k di... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Odebírejte newsletter a mějte přehled

Nechcete přijít o nové zajímavé nabídky a kampaně?

Nebo nové tipy, rady a nápady

Přihlašte se do našeho newsletteru

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. FAQ - Problémy s platbou
Problémy s platbou

 

Otázka: Chci změnit způsob platby:

Důvod: Například pokud jste zvolili platba kartou, nebo přesměrování do banky a nepovedlo se Vám zaplatit

Odpověď: nejjednodušší je nám napsat, přeposlat kopii objednávky, nebo alespoň napsat číslo objednávky na eshop@dantik.cz s tím, zda si přejete přepnout způsob platby na dobírku, nebo chcete poslat výzvu k platbě.

 

Nedostal jsem fakturu / dostal jsem jen dodací list:

Důvod: Vracely se nám zásilky, které již měly vystavené doklady, což nám dělalo problémy v účetnictví.

Odpověď: Systém Vám automaticky zašle fakturu mailem na adresu, kterou jste uvedli v objednávce jakmile nám budou peníze připsány na účet.

 

Proč není nikde uvedeno číslo konta?

Důvod: Jsme rádi, že nám chcete posílat peníze, nicméně pokud nám peníze pošlete bez správného variabilního symbolu velmi špatně se nám platba spárovává s vaší zakázkou. Pokud uvedete navíc špatný variabilní symbol, zaměstná nás to někdy i na desítky minut, když dohledáváme komu máme peníze připsat.

Odpověď: pokud jste zvolili nějaký způsob platby, kde je třeba platit na účet, pošleme vám během pár pracovních hodin výzvu k platbě, kde je uveden Variabilní symbol a číslo účtu. Číslo účtu u Fio banky a.s. je 5540302010/2010, nicméně platbu bez Variabilního symbolu nedoporučujeme. 

 

Serióznost při platbě předem:

Otázka: může se stát že bych uhradil zboží předem a nedostal ho?

Odpověď: Nikoliv, jsme rodinná firma s cca 15 zaměstnanci, 3 prodejnami a velkoobchodem, která podniká od roku 1989. Stojíme si za naší seriózností. Nikomu nic nedlužíme, chováme se slušně a korektně. Pokud zjistíme, že nám přišly peníze na účet neoprávněně, vracíme je zpět. Stejně tak pokud byste nebyli z nějakého důvodu spokojeni. Nestojí nám za to obohatit se o pár stovek či tisíc korun za cenu nějaké špatné recenze nebo nespokojenosti zákazníků.

 

Odebírejte newsletter a mějte přehled
Rady, tipy, nápady, kampaně

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 680 209 / e-mail: eshop@dantik.cz / IČ: 63075652

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

    

 

DANTIK, s.r.o.