VIZUALIZACE RÁMU NA MÍRU (NOVINKA)

Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
11.07.2022
První rok po přestěhování
Je to tady! Ani jsme se nenadáli a už můžeme slavit první rok v naší nové hale v ulici Drahoňovského v pražských Řepích.   Přestěhovali jsme se z le... číst celé
01.07.2022
TERMINÁL OPĚT FUNGUJE!!!! Prodejna Řepy - DOČASNĚ NELZE PLATIT KARTOU
POZOR: Z  technických důvodů nelze do odvolání platit na prodejně Řepy platební kartou, pouze v hotovosti.  Omlouváme se za případné komplikace.  číst celé
24.06.2022
EUROKLIPY NA MÍRU - DISTRIBUCE POSUNUTA NA 12.7.2022
Objednávky euroklipů na míru přijaté v období od pátku 24.6. po 10:00 do pátku 8.7. do 10:00 budou z důvodu státních svátků 5. - 6. 7. připraveny k di... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Odebírejte newsletter a mějte přehled

Nechcete přijít o nové zajímavé nabídky a kampaně?

Nebo nové tipy, rady a nápady

Přihlašte se do našeho newsletteru

SKLADBA RÁMŮ

 

  • přední sklo které zabraňuje usedání prachu na uměleckém díle, v lepším případě sklo s UV protekci, antireflexní, nerozbitné, případně v jejich kombinací)
  • následuje pasparta, ta zabraňuje tomu aby sklo či galerijní akrylát neležel přímo na uměleckém díle (což například u fotek může být problém, časem se mohou na fotkách objevit “kroužky”)
  • Mezi paspartou a uměleckým dílem by měla být PH neutrální bariéra která (pokud se nepoužije vyloženě museální pasparta kterých je poměrně málo a jen s omezenou barevností) zabraňuje tomu, aby se lignin a kyselost obsažená v papíru pasparty nedostal na umělecké dílo, časem by to způsobilo různé fleky a nevratné barevné změny.
  • následuje umělecké dílo které by mělo být vlepeno do pasparty muzeální lepicí páskou (je PH neutrální) a to jen lehce, většinou uprostřed nahoře.
    Případně je možné dílo vložit i do fotorůžků vhodných pro uložení uměleckých děl (například od americké firmy Lineco, které mají jako jedny z mála PAT test).
  • pod obrazem by měla být další PH neutrální bariéra nebo záda z muzeálního kartonu (který je ale často velmi měkký a proto použití kombinace muzeální bariéry a pevnějšího klasického kartonů bývá minimálně u větších formátu vhodnější)
  • Dále je zadní deska obrazu, která zabraňuje vypadnutí obraz dozadu a zároveň zajišťuje, aby obraz ležel rovně a nevlnil se.
  • zadní deska je upevněna nastřelovacími rámařskými hroty které díky speciálnímu nářadí nahrazují dříve používané hřebíčky
  • celý rám je nakonec zalepený lepící páskou, která má několik funkcí,
    jedna z nich je aby se do obrazu neprášilo, další pak (to je problém spíš rámu z obchodních domů) aby se horní lišta, pokud je v ní háček, neprohýbala. U rámu od rámaře by k prohnutí dojít nemělo, jelikož rámař by vám dal dva háčky nebo by použil silnější rám, vyměnil sklo za plexi (galerijní akrylát) případně alespoň rám stáhnul vprostřed fixační páskou.

 jam (29,5,2018)

Odebírejte newsletter a mějte přehled
Rady, tipy, nápady, kampaně

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 680 209 / e-mail: eshop@dantik.cz / IČ: 63075652

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

 

 

DANTIK, s.r.o.