Zkuste si sestavit rámeček s paspartou a vizualizací
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
11.04.2022
EXPEDICE euroklipů na míru VELIKONOCE 2022
Objednávky na euroklipy na míru přijaté od pátku 8.4. do čtvrtka 14.4. do 10:00 budou z důvodu nadcházejících státních svátků připraveny k distribuci ... číst celé
04.04.2022
pobočka HRADČANSKÁ - PORUCHA TELEFONU - VYŘEŠENO!!!!
JIŽ VYŘEŠENO! TELEFON FUNGUJE :-)  Na pobočku DANTIK Hradčanská se nyní nelze dovolat. Technickou závadu řešíme. V urgentním případě můžete pobočku H... číst celé
09.03.2022
Výpadek rámomatu a konfigurátorů
Vážení zákazníci,   v momentální době se potýkáme s výpadkem rámomatu a konfigurátorů na rámy a euroklipy na míru. Pro jejich objednání využijte pr... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Odebírejte newsletter a mějte přehled

Nechcete přijít o nové zajímavé nabídky a kampaně?

Nebo nové tipy, rady a nápady

Přihlašte se do našeho newsletteru

SKLADBA RÁMŮ

 

  • přední sklo které zabraňuje usedání prachu na uměleckém díle, v lepším případě sklo s UV protekci, antireflexní, nerozbitné, případně v jejich kombinací)
  • následuje pasparta, ta zabraňuje tomu aby sklo či galerijní akrylát neležel přímo na uměleckém díle (což například u fotek může být problém, časem se mohou na fotkách objevit “kroužky”)
  • Mezi paspartou a uměleckým dílem by měla být PH neutrální bariéra která (pokud se nepoužije vyloženě museální pasparta kterých je poměrně málo a jen s omezenou barevností) zabraňuje tomu, aby se lignin a kyselost obsažená v papíru pasparty nedostal na umělecké dílo, časem by to způsobilo různé fleky a nevratné barevné změny.
  • následuje umělecké dílo které by mělo být vlepeno do pasparty muzeální lepicí páskou (je PH neutrální) a to jen lehce, většinou uprostřed nahoře.
    Případně je možné dílo vložit i do fotorůžků vhodných pro uložení uměleckých děl (například od americké firmy Lineco, které mají jako jedny z mála PAT test).
  • pod obrazem by měla být další PH neutrální bariéra nebo záda z muzeálního kartonu (který je ale často velmi měkký a proto použití kombinace muzeální bariéry a pevnějšího klasického kartonů bývá minimálně u větších formátu vhodnější)
  • Dále je zadní deska obrazu, která zabraňuje vypadnutí obraz dozadu a zároveň zajišťuje, aby obraz ležel rovně a nevlnil se.
  • zadní deska je upevněna nastřelovacími rámařskými hroty které díky speciálnímu nářadí nahrazují dříve používané hřebíčky
  • celý rám je nakonec zalepený lepící páskou, která má několik funkcí,
    jedna z nich je aby se do obrazu neprášilo, další pak (to je problém spíš rámu z obchodních domů) aby se horní lišta, pokud je v ní háček, neprohýbala. U rámu od rámaře by k prohnutí dojít nemělo, jelikož rámař by vám dal dva háčky nebo by použil silnější rám, vyměnil sklo za plexi (galerijní akrylát) případně alespoň rám stáhnul vprostřed fixační páskou.

 jam (29,5,2018)

Odebírejte newsletter a mějte přehled
Rady, tipy, nápady, kampaně

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 680 209 / e-mail: dantik@dantik.cz / IČ: 63075652

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

DANTIK, s.r.o.