Novinky
03.01.2019
03.12.2019 | Dostupnost zboží
    Předpokládané vyřízení vaší objednávky  prosím berte s rezervou   Aktualizace 03.01.2019   služba / produkt / kategorie Pod Žvahov... číst celé
28.11.2019
03.12.2019 | PRODEJNÍ DOBA VÁNOCE 2019
PRODEJNÍ DOBA  VÁNOCE 2019 V našich prodejnách FLORA a HRADČANSKÁ pro Vás máme otevřeno v průběhu Adventu i v sobotu!   sobota 30. 11.    ... číst celé
23.03.2018
23.03.2018 | Hledáme nové posily do našeho týmu
  Potřebujeme posílit administrativu, sklad a expedici zakázek, truhlárnu i rámárnu. Pokud hledáte zajímavou práci s nádechem umění, pokračujte zde. číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Reference Heureka

Ověřený zákazník

Přidáno 09. 12. 2019
Jedná se určitě o profesionály v oboru, ale bohužel nebyli schopni uskutečnit moji objednávku tak, jak byla podána. Navíc po jednom pokusu mě telefonicky kontaktovat (zrovna jsem to nemohl vzít) neproběhla žádná další komunikace a nebyl jsem ani upozorněn, že nedokáží udělat objednávku tak, jak jsem ji požadoval. Dozvěděl jsem se to až při přebírání hotového produktu na prodejně. Pracovnice prodejny byla velmi ochotná a snažila se mi pomoci, ale už s tím nemohla nic udělat.
Pro:
velmi vstřícné jednání pracovnice na pobočce Flora
Proti:
velmi špatná komunikace při zadávání zakázky
důležitá poznámka k výrobě byla ignorována
podkladová deska v Euroklip rámečku byla jiná, než jsem požadoval
10 %
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den, Mrzí nás vaše nespokojenost. Problém byl v tom, že jste si objednal produkt – euroklip na míru, kterou vyrábí externí dodavatel z MDF desky, která je z obou stran hnědá – Vaše přání bylo, aby byla bílo hnědá … Bílohnědnou MDF desku máme také, ale je silnější (3mm silná místo 2mm), podstatně dražší, používá se převážně do rámů, nebo do profi klipů, kterých je třeba objednat alespoň za 10.000. Do 3mm desky se hůře se do desky vyrážejí otvory, navíc na bílé barvě, kterou jste chtěl dát dovnitř nedrží žádné lepidlo (tedy pravděpodobně by jste nedokázal nalepit obrázek do středu, jak jste asi zamýšlel). Ve finále bychom vyrobili drahý zmetek… Ačkoliv se vám kolegové se vám snažili vyjít vstříc, bohužel nevěděli některé souvislosti o materiálech, což byla chyba, již jsme je doučili a již by se nemělo opakovat. Co se týče komunikace, v mailu máme 3 maily na vaší mailovou adresu uvedenou v objednávce I tak děkujeme za vaší recenzi.

Ověřený zákazník

Přidáno 09. 12. 2019
Pro:
rychlost dodání, zboží bylo skladem, potřebovala jsem doladit detaily objednávky a po telefonu mi bylo velmi ochotně odpovězeno. děkuji
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 01. 12. 2019
Pro:
rychlé a super zabalené
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 01. 12. 2019
Vše proběhlo rychle a v pořádku.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 28. 11. 2019
Spokojenost
Pro:
okamžitá reakce na mou objednávku
výhoda možné objednávky dle velikosti obrázku
okamžité zadání do výroby
rychle zaslání
doručení dle předem deklarovaných podmínek
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 28. 11. 2019
Rychlost odeslání a následně rychlá výměna za rozbité zboží.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 24. 11. 2019
V Dantiku objednávám dlouho a vždy jsem byl spokojený, rámy drží kvalitu, barvu i pevnost přes deset let.
Pro:
Používám pro specifické rámy, vždy vyšli vstříc
100 %
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 24. 11. 2019
Zakoupil jsem rámy na svou výstavu a potřeboval aby vše klaplo. V Dantik jsem se setkal s velice vstřícným jednáním. Byl jsem velice spokojen a všem tuto firmu doporučuji :)
100 %
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den, děkujeme za kladnou reakci! Doufáme, že se výstava vydařila. Dantik

Ověřený zákazník

Přidáno 22. 11. 2019
Byl to můj první nákup a hned jsem řešila problém, ale určitě jsem zde nenakoupila naposledy.
Poslali mi špatnou velikost euroklipu (měli u zboží uvedený špatný popis, patřící k jiné velikosti), což jsem jim napsala v emailu. Čekala jsem, že mi napíšou ať to pošlu zpátky, že mi vrátí peníze. Ale místo toho přišla nabídka euroklipu v požadované velikosti v rámci reklamace zdarma, což jsem ráda přijala. Se zbožím i přístupem eshopu jsem velice spokojená a ráda všem nákup doporučuji.
Pro:
cena
možnost levné dopravy (45 Kč) u menších zásilek
dobrá informovanost kupujícího
rychlost a vstřícnost během vyřízení reklamace
Proti:
zásilky odesílají jen jednou týdně
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 14. 11. 2019
Pro:
Rychlé dodání.
Proti:
nic
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den, děkujeme za kladnou recenzi! Dantik

Ověřený zákazník

Přidáno 10. 11. 2019
Se vším maximálně spokojená.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Děkujeme za pozitivní recenzi! Team Dantik

Ověřený zákazník

Přidáno 08. 11. 2019
Pro:
velmi rychle a bezproblémově vyřízeno
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Děkujeme za pozitivní reakci! Team Dantik

Ověřený zákazník

Přidáno 08. 11. 2019
Proti:
Zboží nebylo kvalitní. Plexisklo bylo poškrábané. Z dálky to naštěstí poznat není, ale za své peníze jsem očekávala dobrý výrobek.
100 %
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den, na plexiskle je z obou stran ochranná fólie již z fabriky, který vyrábí to plexi. Téměř není možné, aby bylo poškrábané. Prosím zkontrolujte to, případně pošlete zpět na výměnu - Pokud není plexi průhlednější než sklo, je tam ještě krycí fólie.

Ověřený zákazník

Přidáno 06. 11. 2019
Jsem moc spokojená ,děkuji,že existujete.
Pro:
jakouko-li míru Vám tahle skvělá firma zhotoví
čisté zboži je skvěle zabaleno,to bez obtíží dostanete poštou nepoškozeno
vše je rychle u VÁS
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
také děkujeme :)

Ověřený zákazník

Přidáno 04. 11. 2019
RYCHLÉ VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Snažíme se, snad nám to vydrží i před svátky :)
Recenzí na stránku 153045
Hodnocení na Heurece

 

Chcete dát ostatním zákazníkům vědět, jak jste u nás byli spokojení a ve většině případů nám i pomoci získat zákazníky nové, prosíme vyplňte nám tento formulář, který by vám měl přijít od heuréky 10 dní od odeslání objednávky k nám.

Nejdůležitější pole jsou pak označená modře, pokud vyplníte formulář, započítají se vaše hlasy do statistiky.

Pokud vyplníte modré textové pole, zobrazí se také na heuréce a našem webu. Všechny hodnocení čteme a v případě né zcela pozitivních se i poučit a chyby opravit.

Samozřejmě pokud jste nespokojení, budeme raději, když nám o vaší špatné zkušenosti dáte vědět dřív, než nám napíšete zápornou recenzi, abychom mohli naší chybu napravit.

 

 Hodnocení Heureka 1

 

 

Pokud jednu z variant zaškrtnete, zobrazí se druhá a důležitější část formuláře:

 

Hodnocení Heureka 2

Hodnocení Heureka 3

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 682 118 / e-mail: dantik@dantik.cz / IČ: 63075652

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.