Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
01.12.2020
Prodejny znovu OTEVŘENY od 3.12.2020 !
Vážení zákazníci,  naše prodejny se pro Vás znovu OTEVŘOU ve čtvrtek, 3.12.2020. Aktuální otevírací dobu najdete zde https://www.dantik.cz/kontakty ... číst celé
02.11.2020
COVID info: objednávání a výdej zakázek
Dle nařízení vlády jsou naše  prodejny Hradčanská, Flóra i Hlubočepy pro maloobchodní prodej a příjem zakázek UZAVŘENY.   Rámování nebo zboží lze obj... číst celé
21.10.2020
21.10.2020 | Napínání plátna Poštou z pohodlí Vašeho domova
Potřebujete napnout plátno, ale nechce se Vám nebo nemůžete k rámaři? Máte doma v tubusu srolované plátno z dovolené a už několik let si říkáte, že b... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. FAQ - Problémy s objednávkou
Problémy s objednávkou:

 

Chci sloučit objednávky:

Důvod: Například pokud jste si objednali nějaké rámy, a následně chcete nějaké další doobjednat, nebo si vyberete zboží ještě z dalších našich eshopů, je zbytečně abyste platili například 2x dopravu.

Odpověď: Jednoduše stačí napsat na mail dantik@dantik.cz čísla vašich objednávek, případně například že máte zakázku na webu zavesne-systemy.cz i na ramomat.cz či jiných a zakázky spojíme. Děláme to automaticky, pokud si všimneme, ale je možné že někdo něco přehlédne.

 

Stav zakázky:

Otázka: Nedostávám žádné informace o stavu naší zakázky.

Odpověď: Chyba je na naší straně, předěláváme systém, abyste byli informováni co nejvíce, to že jste ale nedostali žádný stav neznamená že se na ní nepracuje. Zakázka nám přijde mailem, jakmile jí odešlete. Vytiskneme jí a ihned na ní začneme pracovat. Stavy zakázek rozesíláme pak trošku hromadně v momentě, kdy se přihlásíme do administrace, někdy se může stát že dokonce zapomeneme. Na odstranění tohoto problému ale pracujeme.

 

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 680 209 / e-mail: dantik@dantik.cz / IČ: 63075652

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.