- Úvod
- Vše o nákupu
- FAQ - Problémy s objednávkou
Chci sloučit objednávky:
Důvod: Například pokud jste si objednali nějaké rámy, a následně chcete nějaké další doobjednat, nebo si vyberete zboží ještě z dalších našich eshopů, je zbytečné abyste platili například 2x dopravu.
Odpověď: Jednoduše stačí napsat na mail eshop@dantik.cz čísla vašich objednávek, následně zakázky spojíme. Děláme to automaticky, pokud si všimneme, ale je možné že někdo něco přehlédne.
Stav zakázky:
Otázka: Nedostávám žádné informace o stavu naší zakázky.
Odpověď: Chyba je na naší straně, předěláváme systém, abyste byli informováni co nejvíce, to že jste ale nedostali žádnou informaci o stavu objednávky neznamená, že se na ní nepracuje. Zakázka nám přijde mailem, jakmile jí odešlete. Vytiskneme jí a ihned na ní začneme pracovat. Stavy zakázek rozesíláme pak trošku hromadně v momentě, kdy se přihlásíme do administrace.